1. Де придбати квиток?

Квитки можна придбати в офісах «Гюнсел», на офіційному сайті «Гюнсел» https://ticket.gunsel.ua, в партнерських мережах busfor.ua, infobus.eu та каналах продажу квитків від «ПриватБанк».

2. Чи можна забронювати квиток?

Послуга бронювання наразі недоступна. Ви можете одразу придбати квиток.

3. Чи можна придбати квитки по безготівковому розрахунку?

Так, Вам необхідно надіслати наступну інформацію на help@gunsel.ua:

  • Статутні та реєстраційні документи підприємства;
  • Маршрут, дата та час рейсу, на який необхідний квиток;
  • Прізвище, ім’я, контактний номер телефона пасажира.

Заявки обробляються: понеділок – п’ятниця з 09-00 до 18-00 години (крім святкових днів).

4. Як купити квитки на групу людей?

В офісах продажу квитків та на сайті «Гюнсел» Ви можете замовити по 5 квитків за один раз.

5. Як повернути квиток?

Електронний квиток Ви можете повернути за посиланням: https://ticket.gunsel.ua/search-cancel-ticket
(Якщо квиток було придбано на сайті busfor.ua, infobus.eu, bilet.privatbank.ua, усі дії з квитками необхідно робити на цих сайтах).

Квитки, що були придбані в офісах продажу квитків, Ви можете повернути в будь-якому офісі продажу квитків.

6. Я запізнився на автобус!

Якщо Ви купували квиток на сайті gunsel.ua, Вам необхідно надіслати наступну інформацію на Help@gunsel.ua:

  • Номер квитка;
  • Опис ситуації.

Якщо Ви купували квиток в представництві компанії GUNSEL, Вам необхідно:

  • Звернутися до найближчого офісу продажу квитків GUNSEL;
  • Написати заяву на повернення коштів.

Якщо квиток було придбано на сайті busfor.ua, infobus.eu, bilet.privatbank.ua, усі дії з квитками необхідно робити на цих сайтах.

7. Квиток не прийшов на мою електронну адресу!

Якщо квиток не прийшов на Вашу пошту: перевірте папку “СПАМ”, якщо квитка не має, телефонуйте +38-044-591-90-90, повідомте дату та час поїздки, маршрут, прізвище пасажира – адміністратор перевірить наявність квитка по списку пасажирів. Якщо Ваш квиток є у списку, Вам його надішлють повторно.

Квитки не надсилаються на пошту, яка зареєстрована на поштових сервісах Яндекс та Mail.ru.

8. Чи потрібно друкувати квиток?

На міжнародні рейси квиток має бути обов’язково роздрукований;

На внутрішніх рейсах, якщо Ви не маєте можливості роздрукувати квиток але він є на мобільному телефоні або іншому електронному носії, Ви можете здійснити посадку в автобус з квитком  на електронному носії.

9. У яких напрямках виконуються перевезення?

A. Внутрішні рейси:

  • Херсон;
  • Миколаїв;
  • Одеса;
  • Дніпро;
  • Харків;
  • Полтава;
  • Рівне;
  • Львів.

B. Міжнародні рейси:

  • Варшава;
  • Прага;
  • Вроцлав;
  • Краків;
  • Люблін;
  • Катовіце;
  • Градець-Кралове.

10. Які норми перевезення багажу? Скільки коштує багаж, що перевищує норму?

У вартість квитка входить перевезення 1-ї сумки (розміром 60х40х20 см, до 10 кг.);

Весь інший багаж оплачується додатково в залежності від розмірів і ваги, відповідно до тарифів компанії на багаж.

Оцінка здійснюється представником компанії.

11. Чи можна перевозити тварин?

Тварини перевозяться тільки в багажному відділенні. Пасажири не можуть перевозити тварин, тримаючи на руках в салоні автобуса.

12. Як орендувати автобус із водієм?

З питань оренди автобуса просимо Вас звернутися на сайт https://ticket.gunsel.ua (в розділ Послуги) і заповнити відповідну заявку.
Контактний телефон з питань оренди: 044-591-90-90.

13. Чи можлива посадка у автобус у невказаних у маршруті місцях (траса, залізничний вокзал тощо)?

Зупинки автобусів для посадки/висадки пасажирів, виконуються виключно у зазначених у розкладі місцях.

14. Чи є у автобусі туалет?

Наші автобуси не обладнані туалетними кімнатами, про те виконують санітарні зупинки.

15. Чи надається у автобусі харчування?

В автобусі Ви можете придбати легкі закуски та напої, за пропозицією стюарда;

16. Як поскаржитися?

Якщо у Вас є побажання, скарга чи пропозиція, Ви можете залишити висловити їх:

  • За телефоном «Гарячої лінії» +380-800-30-30-10 (цілодобово);
  • На офіційній сторінці «Гюнсел» в соціальній мережі https://www.facebook.com/gunselgroup ;
  • Письмово, написавши нам на електронну скриньку help@gunsel.ua .

17. Чи є у Вас вакансії?

Всі актуальні вакансії нашої компанії Ви можете знайти на сторінках https://www.work.ua/jobs/by-company/282617/ та https://rabota.ua/company1202973 .